PRIMA PAGINA»Intrebari frecvente
REPREZENTATII

Intrebari frecvente

Cum se poate ajunge?

Spatiul de spectacol este situat in Sectorul 1, pe strada Ion Campineanu 28, in incinta Salii Palatului. Linia directa catre locatie sunt autobuzele 126 si 368. Alte variante de transport sunt autobuzele 168, 226, 300 pana la statia Nicolae Balcescu  Cu metroul se poate ajunge pe magistrala 2 pana la statia Universitate.

Ce este biletul electronic?

Odata plata efectuata, compania noastra va va furniza un link unde gasiti biletul dumneavostra in format electronic sau le veti gasi in sectiunea contul meu a site-ului. Acesta are valoare de FACTURA ( pentru bilete nu se emite factura fiscala ) si pe baza lui se face accesul in spatiul de spectacol.

De ce trebuie printat biletul?

Accesul in spatiul de spectacole se face pe baza citirii codului de bare de pe biletul printat. Daca nu printati biletul, nu veti avea acces in sala de spectacol.

Cand si daca se restituie contravaloarea biletelor?

- Contravaloarea biletelor ACHIZITIONATE, NU se returneza INDIFERENT DE MOTIVUL SOLICITARII DE RETUR SI NU SE FAC EXCEPTII !!!

Toate locurile sunt gri si nimic de alta culoare. De ce ?

Nu mai sunt bilete disponibile online pentru spectacolul ales.

In timpul procesului de comanda, pot folosi butoanele de BACK si FORWARD ale browserului sau functia REFRESH?

Te rugam sa nu o faci. Toate paginile sunt prevazute cu butoane de avansare la pagina urmatoare ("Pasul Urmator"), respectiv de revenire la pagina precedenta ("Pasul Precedent"). Foloseste-le pe acestea pentru a fi ca procesul de cumparare decurge normal.

Primesc un mesaj de eroare spunand ca biletele au fost cumparate de altcineva. De ce ?

Din momentul in care iti alegi locurile in sala, acestea sunt rezervate 15 minute. Daca nu termini plata in acest interval, biletele vor fi repuse in vanzare.

Am completat datele personale si imi apare un semn de intrebare cand apas butonul "Pasul urmator". De ce?

Numele trebuie sa aiba cel putin 3 caractere, numarul de telefon sa fie format din 10 cifre (0xxxxxxxxx), email-ul sa fie unul valid, iar cifrele din imagine sa corespunda cu ce ai scris in textbox-ul de sub imagine.

Site-ul pastreaza datele mele de card?
Nu. Procesarea platii este facuta de Mobilpay, partenerul nostru. Datele tale sunt transmise intr-un sistem securizat (https) si nu pot fi interceptate de o terta parte.

Am completat datele cardului, am apasat butonul "Approve", dar pagina urmatoare nu se incarca. Ce pot face?

Te rugam sa astepti. Daca apesi butonul REFRESH sau butonul BACK al browserului tau, este foarte probabil ca plata sa fie facuta de mai multe ori. Daca pagina urmatoare nu s-a incarcat sau a aparut o eroare, asteapta cel putin o ora pina sa repeti tranzactia. Daca lucrurile decurg la fel si la urmatoarea incercare, descrie problema pe mail, la office@tudor-gheorghe.ro, si o sa iti raspundem intr-un interval de maxim 48 de ore.

Am efectuat plata si am primit mesajul "TRANZACTIA A ESUAT, va rugam sa contactati BANCA EMITENTA a card-ului." Ce pot face?

Banca emitenta a cardului este singura in masura sa iti ofere informatii despre tranzactia pe care ai incercat sa o faci. Posibile motive pentru care ai primit acest mesaj: fonduri insuficiente, cardul este expirat, cardul nu este inrolat in sistemul 3D Secure, etc. Contacteaza, deci, banca emitenta a cardului.

Am asteptat foarte mult in pagina unde se introduc detaliile card-ului. Nu am primit biletele dar banii mi-au fost luati. Ce pot face?

Din pacate, biletele pe care le-ai ales au fost rezervate doar 15 minute. Daca a durat mai mult sa faci plata, aceastea au fost repuse la vanzare. Contacteaza-ne pe mail la office@tudor-gheorghe.ro si o sa iti raspundem intr-un inteval de maxim 48 de ore.

Am incercat sa platesc, am primit eroare si mi-au fost blocati banii. Ce fac?

Scrie un mail si descrie cu cat mai multe amanunte ce ai facut la office@tudor-gheorghe.ro. Incercam sa deblocam banii cat mai repede.

Cat de sigur este sa-mi tiparesc singur biletele?

Tiparirea biletelor este o conditia ( vezi reguli de acces ) de intrare la spectacol si este la fel de sigur ca un bilet normal. Biletele tiparite acasa sunt citite individual la intrarea la spectacol de catre sistemul nostru de control. Cu un bilet, o singura persoana poate intra la spectacol, deci, in cazul existentei a mai multor copii, (doar persoana inscrisa pe bilet) doar primul bilet scanat va avea acces la spectacol. Urmatoarele printuri de bilete ale aceluiasi loc, fiindu-le interzis accesul la spectacol.

Primesc biletele si pe email?

Nu, vei primi doar confirmarea ca biletele au fost emise si plata a reusit. Biletele le vei gasi in sectiunea contul meu a site-ului. Verifica, totusi, si folderul BULK / SPAM / JUNK - s-ar putea ca emailul trimis de noi sa fi ajuns, din greseala, acolo.

Am primit biletele si am observat ca sunt intr-un format ciudat de fisier - PDF. Ce fac?

Pentru a putea tipari biletele, trebuie sa ai instalat programul Adobe Reader.

Ce fel de imprimanta trebuie sa folosesc pentru tiparire?

O imprimanta inkjet sau laser. Nu este important sa tiparesti color biletele, dar o poti face daca doresti. Foarte important este sa alegi o calitate buna pentru tiparire si nu "economic" sau "draft".

Daca deformez biletele atunci cand le tiparesc, adica le maresc sau le micsorez, pot intra la spectacol?

Marirea sau micsorarea biletelor poate face codul de bare ilizibil si, astfel, accesul tau la spectacol poate fi ingreunat sau chiar restrictionat. Pastreaza, te rugam, formatul trimis de noi.

In ce conditii pot primi banii inapoi pe bilete ?

Contravaloarea biletelor se returneza EXCLUSIV, numai in cazul anularii spectacolului, EXCEPTIE DE LA CAZ, FACE FORTA MAJORA (anularea nu tine de vointa organizatorilor sau artistilor) UNDE, contravaloarea biletelor NU SE RETURNEAZA !!!

In cazul returnarii sumelor de bani, viramentul se va face direct pe cardul de pe care s-a efectuat plata, in urma trimiterii unei solicitari prin email la office@tudor-gheorghe.ro in acest sens, dar numai dupa data anuntata de organizator ca se pot returna banii pe bilete si numai daca REPETAM, ANULAREA ESTE DIN VINA ORGANIZATORILOR SA A ARTISTILOR PARTICIPANTI !!!

Am citit bine toate intrebarile din acest document, dar nu gasesc raspunsul de care am nevoie. Ce fac ?

Trimite intrebarile tale legate de achizitionarea de bilete on-line pe mail, la office@tudor-gheorghe.ro , va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

© Copyright Tudor Gheorghe 2024. Toate drepturile rezervate.